Ännu stökigare

Nu har jag rotat genom i stort sett hela mitt rum utan att hitta boken. Den måste ju vara här någonstans! Den kan ju omöjligt ha sprungit iväg av sig själv, eller kan den? Haha, det hade ju varit ganska kul att se en bok springa förbi en här i lägenheten.. Tyvär så ser mitt rum ser ännu värre ut nu än vad det gjorde innnan. Jag har ju rensat ut en massa papper och grejer så nu ligger i stort sett allt i högar på golvet, och kläderna har jag inte tagit bort än. Det slutade med att jag hittade ett jättegammalt usb-minne som jag satte mig vid datorn för att kolla, och där var ju bilder, musik och allt! Kul att kolla igenom :)
Nu ska jag fortsätta att stöka runt här och sen ska jag äta middag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0