1 december

Hej!

Vet ni vad?.. Jag ser det snöar, jag ser det snöar..! Kan faktiskt inte mer av låten men det spelar ingen roll. Jag trodde inte att det skulle snöa mycket mer eftersom vi inte brukar ha så jättemycket snö här nere, men när jag gick upp idag så såg jag att det snöade för fullt. Hoppas bara att vi får snö på julafton också :)

Idag ska jag ta en liten shoppingrunda med bästis, tänkte åka till både Nova och till stan. Jag har varit uppe sen halv tio med bara gått här hemma och slöat eftersom bästis ändå jobbar till klockan två. Tänkte börja göra mig i ordning nu, börjar bli lite hungrig också.. :) Vi hörs senare idag!

Föresten.. jag har fortfarande inte hittat sladden till kameran så jag bjuder på två högkvalitativa (haha..) bilder som jag tog med kameran på datorn. Den syns kanske inte så tydligt men det snöar faktiskt ganska mycket :) Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0