11 december

Godmorgon!

Igårkväll blev det myskväll framför idolfinalen. Missade de första 40 minuterna eftersom jag jobbade men det gjorde inte så mycket, jag tyckte inte att det var en sån där "spännande" final. Och vinnarlåten var faktiskt inte speciellt rolig. Den var inte dålig, men jag måste säga att vinnarlåtarna de tidigare åren har varit bättre. Men men.. Jay kammade hem segern och om jag ska vara ärlig så tycker jag verkligen att båda förtjänade att vinna lika mycket så därför spelade det ingen storre roll vem som vann. Men grattis till Jay, och grattis till andraplatsen Minnah. Båda kommer släppa skivor ändå :)

Idag ska jag eventuellt hoppa in och jobba en stund. Lovade Lina att hon kunde ringa mig om där blev för mycket att göra. Ska gå ner och äta frukost nu så får vi se sen hur det blir :) Vad ska ni hitta på idag? Puss


Årets idolfinalister - Jay Smith och Minnah Karlsson


Jay med Madonnas Like A Prayer


Minnah med Gwen Stefanis What are you waiting for


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0