4 december

Hejhej på er!

Hur är det med er idag? Med mig är  det helt okej, börjar friskna till nu! Tror att jag kommer behöva vila idag och imorgon och sen är jag nog helt frisk :)

Mamma och pappa är iväg och jag och lillebror sitter för tillfället i vardagsrummet med varsen dator.. Jag sitter och småkollar lite på Kung fu panda också, men jag tycker att den är lite småtråkig än så länge faktiskt. Idag ska jag kolla på julkalendern 19.15, har inte sett något av den än så det kan vara kul se om den är bra. Det är lite sådär småmysigt att kolla på julkalendern även om man inte är barn längre..

Nu ska jag fortsätta att kolla lite på filmen och se om den blir bättre än så här.. :) Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0