5 december

God kväll!

Idag har jag varit uppe på sjukhuset och hälsat på morfar. Alltid jobbigt när någon närstående är sjuk men han verkar åtminstone vara på bättringsvägar nu..

Resten av dagen har jag inte gjort speciellt mycket. Fick ett trevligt samtal innan idag.. Jag skickade nämligen iväg mitt CV i fredags och nu idag ringde chefen upp och ville att jag skulle komma på intervju. Så imorgon klockan 12 ska jag vara där, så får vi se hur det går. Är lite nervös faktiskt.. Kan ju ärligt säga att jag aldrig varit på en jobbintervju innan. De jobben jag haft innan har jag inte fått genom någon intervju. Men någon gång ska väl vara den första! Det kan inte vara så illa, så jag ska nog överleva :)

Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag sova. Vi hörs imorgon! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0