9 december

Hej!

Allt bra idag? Med mig är det bara bra! Lite småtrött bara. Jobbade från 9.20 till klockan 20.00 igår så jag var ganska trött sen när jag kom hem. Det gick faktiskt ganska bra, mycket att lära sig men det var ändå kul :)

Idag hämtade jag ut mitt paket från H&M som kom igår. Ville jättegärna hämta det när jag slutat igårkväll men då var det stängt där jag skulle hämta det. Blev väldigt nöjd med det jag beställde! Jag kan tyvär inte visa grejerna nu för jag har problem med min dator, det är ett under att det ens funkar att skriva det här inlägget.. Så ni får se dom vid ett annat tillfälle, förhoppningsvis imorgon :)

Nu ska jag ner och äta nybakad paj, vi hörs imorgon :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0