Pirates of the caribbean

Hejhej!

Hur är det mer er? Själv är det bra, sitter och småkollar lite på Pirates of the caribbean för tillfället :) Är gryymt trött så jag ska strax tvätta av sminket och krypa i säng. 

Intervjun idag gick bra.. tror jag.. Det kändes så i alla fall, men jag vet inte säkert förrän imorgon. Jag hoppas att han ringer innan jag går och tränar bara. Efter att jag har tränat hade ju också gått bra, men det hade varit så typiskt att han ringde när jag var inne och tränade med mobilen ute i skåpet. Folk har ju en tendens att alltid ringa precis när man är upptagen med något.. Men men, det återstår att se! Träna ska jag i alla fall :)

Nu vill mina ögon inte vara öppna mycket länge till så jag ska göra mig i ordning. Vaknade väldigt tidigt i morse och hade problem att somna om så jag gick upp och nu kommer tröttheten.. Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0