30 november

Hejhej!

Hur är det med er idag? Med mig är det ganska bra, eller ja.. egentligen om jag ska vara ärlig så är jag lite sjuk men jag blir så rastlös av att sitta här hemma utan att göra något så om en kvart kommer bästis hit och hämtar mig. Vi ska köra till gymmet (och ja, jag vet att man egentligen inte ska träna när man är sjuk..).
Tänkte ta det lite lugnt, jag är inte extremt sjuk men jag vill ju såklart inte överanstränga mig ändå. Tänkte ställa mig på en crosstrainer och promenera så kan jag peppa bästis när hon springer bredvid :) Vi tränar faktiskt kondition väldigt bra tillsammans!

Nä, nu ska jag plocka ihop mina saker och klä på mig :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0